Заміна шин

Сортувати за

47 Статті

Ми рекомендуємо змінювати всі шини одночасно. У деяких випадках можна заміняти дві шини: або передні, або дві задні. У цих випадках нові шини повинні бути тієї ж марки і моделі, що і старі шини, щоб забезпечити безпеку і здатність до маневрування.

Як можна дізнатися з назви, всесезонні шини призначені для використання протягом усього року та поєднують у собі характеристики, необхідні для літнього та зимового водіння - функціональність при різних погодних умовах, керованість та довговічність.

Рекомендований типорозмір шини для вашого автомобіля вказано в документах на транспортний засіб. При виборі зимових шин подумайте, як часто і куди Ви їздите, наскільки безпечно Ви себе почуваєте при водінні взимку, а також про рівень вашої водійської майстерності. Цей аналіз допоможе вам зробити виб…

Споживачі можуть отримати консультацію в шинному центрі, вивчити сайти виробників шин і прочитати порівняльні тести шин, що публікуються в великих незалежних автомобільних журналах, які перевіряють десятки характеристик.

Ні. У країнах Північної Європи, зокрема, зчеплення на мокрій дорозі є далеко не найважливішою властивістю зимових шин з точки зору безпеки. Зимові шини з гарним зчепленням на мокрій дорозі не володіють хорошим зчепленням на льоду і дуже часто призначені для більш м'яких зимових умов Центральної …

Опір коченню означає енергію, що виникає при деформації шини при зчепленні з дорожнім полотном. Опір коченню впливає на витрату палива, що в свою чергу впливає на викид вуглекислого газу. Опір коченню становить приблизно 20 відсотків від витрат палива транспортного засобу. Чим менший опір коченню ма…

Зчеплення з мокрою дорогою є важливим фактором безпеки, особливо для літніх шин. Воно безпосередньо пов'язане з керованістю шини на мокрих дорогах. На європейській етикетці вказано гальмівний шлях шини на мокрому асфальті з початкової швидкості 80 км / год.

Характеристики шин визначаються з використанням точно регламентованих випробувань. Кожен виробник шин несе відповідальність за оцінку та класифікацію своїх шин. Самооцінювання передбачає використання точно регламентованих методів випробувань, затверджених Європейською економічною комісією.

Є багато інших факторів, які повинні бути прийняті до уваги при виборі шини. До них відноситься керованість шини на мокрій і сухій поверхнях, зчеплення на льоду, аквапланування і зносостійкість.

Зчеплення з мокрим покриттям - це здатність шини утримувати зчеплення на мокрих поверхнях. На практиці, коли ми говоримо про зчеплення з мокрою дорогою, то маємо на увазі короткий гальмівний шлях на мокрій поверхні, поліпшені характеристики керованості або більш стабільні реакції на мокрій дорозі.

Маркування шин не застосовується до шипованих шин, тільки до нешипованих зимових шин. Для зимових шин інформація на етикетці не повинна бути єдиним критерієм вибору. Необхідно також вивчити результати порівняльних тестів і проконсультуватися з фахівцем в шинному центрі.

Шум шин завжди пов'язаний з дорожнім покриттям, оскільки воно впливає на рівень шуму, виробленого автомобілем. Значення в децибелах не є точним показником рівня шуму; всі шини гучні, коли вони їздять по шорсткому асфальту, наприклад, навесні.

Європейське маркування на шинах впливає на вибір шин споживачами. Особливо високі значення будуть впливати на вибір літніх шин. Коли справа доходить до зимових шин, класифікація може також і ввести в оману: маркування шин не враховує типові зимові умови, характерні для країн Північної Європи. У скла…

Витрата палива автомобіля і, як наслідок, вплив на навколишнє середовище безпосередньо пов'язані з показником опору коченню шин. З точки зору безпеки важливою характеристикою є зчеплення шини з мокрим дорожнім покриттям і здатність шини гальмувати на мокрих покриттях. Шум, вироблений шинами, так…

Якщо низький рівень шуму є найбільш важливою характеристикою шини, вам слід вибрати нешиповані зимові шини, які непомітні при їзді на чистих дорогах. Майте на увазі, звук від сучасних шин Nokian Tyres досить низький і приглушений.

Пам'ятайте, що нешиповані зимові шини розроблені і вироблені спеціально для використання взимку. Характеристики нешипованих зимових шин не відповідають характеристикам хороших літніх шин. В асортименті Nokian Tyres представлений великий вибір хороших літніх і зимових шин.

Якщо вам потрібно вирушати в дорогу рано вранці або в пургу, або в украй небезпечних умовах для водіння, вам, без сумніву, потрібні шиповані зимові шини. Шиповані шини - безумовно найефективніший спосіб впоратися з несподіваними умовами на дорогах.

У вас новий автомобіль, добре оснащений, з електронною системою стабілізації та системою ABS? У вас спокійний стиль водіння і ви уважно дивитеся на дорогу? В цьому випадку ви можете впоратися без шипів.

З точки зору безпеки найважливішими характеристиками літніх шин є зчеплення на мокрій поверхні і здатність запобігати акваплануванню. З точки зору комфорту - це низький рівень шуму. Низький опір коченню знизить споживання палива і викид шкідливих речовин в навколишнє середовище.

З технічної точки зору шини Flat Run можна встановити на будь-який автомобіль. Однак ми рекомендуємо використовувати такі шини тільки на тих автомобілях, для яких використання шин з технологією Flat Run передбачено виробником.

У сажі, яка використовується для зміцнення гумової маси, такий маленький розмір частинок, що вона забарвлює гуму в чорний колір. В майбутньому ми, можливо, зможемо замінити сажу іншим зміцнюючим з'єднанням, і тоді ми зможемо виготовляти шини будь-якого кольору.

Якщо Вам не потрібно їздити взимку щодня, нешиповані шини можуть бути правильним вибором. Найбільш складні умови і дорожні покриття для нешипованих шин - це слизький лід і щільно злежаний сніг. На цих поверхнях шиповані шини поводяться набагато краще.

Шини в найкращому стані, тобто найменші зношені шини, завжди повинні встановлюватися на задню частину осі автомобіля, і головна причина цього - безпека. При використанні кращих шин ззаду легше уникнути перевищення повороту, тобто втрати зчеплення задньої осі з дорогою в надзвичайній ситуації. В скла…

Країна виробництва чітко вказана на боковині шини. Одна і та ж модель шин може вироблятися на заводах в різних країнах. Всі шини Nokian Tyres виготовлені відповідно до наших високих стандартів якості і безпеки.

Використані шини не можна відвозити на полігон для відходів; вони повинні бути утилізовані. У Європі утилізація старих шин є безкоштовною, тому що ціна нових шин включає плату за переробку.

Скандинавські нешиповані зимові шини забезпечують значно краще зчеплення на льоду і снігу, ніж центральноєвропейські нешиповані зимові шини. З іншого боку, шини, орієнтовані на центральноєвропейські зимові умови, мають кращі характеристики на мокрій дорозі.

Використання зимових шин у літній час не рекомендується, навіть якщо вони не шиповані, так як вони мають більш м'яку гумову суміш та іншу конструкцію протектора, ніж літні шини. Шини, розроблені строго для зимових доріг, не будуть безпечно функціонувати влітку. Також, завдяки складу суміші, знос…

Коли ви вибираєте шини, важливо переконатися, що вони відповідають вашому стилю водіння і досвіду. У той же час, слід пам'ятати про погодні умови, в яких доводиться їздити. Шиповані зимові шини найкращим чином підходять для заледенілих доріг та в ситуації різко мінливих дорожніх умов.

Сучасні нешиповані зимові шини мають гарне зчеплення навіть в складних умовах і навіть можуть виправляти незначні помилки при водінні. Проте, шиповані шини мають значно краще зчеплення. Молодому автомобілісту, у якого попереду перша зима, краще вибрати шиповані шини.

Можливо, існують відмінності в законодавстві різних країн стосовно використання зимових шин. Будь ласка, обов'язково перевіряйте конкретні правила країни перед монтуванням, наприклад, шипованих шин на ваш автомобіль.

Nokian Tyres - це фінська компанія, що володіє двома заводами з виробництва шин. Один завод розташований у Фінляндії, другий - в Росії. Головний офіс концерну розташований у м. Нокіа, Фінляндія. У Фінляндії відбувається розробка нової продукції, адміністрування, управління продажами і маркетингом.

Nokian Tyres не використовує у власному виробництві сировину, що належить до категорії SVHC (речовини, що викликають особливе занепокоєння). Сировина, що використовується для виробництва шин, включає натуральний та синтетичний каучук, армуючі матеріали, такі як корд, сажу та різні хімічні речовини.