"Мені і раніше багато разів доводилося брати участь у тестах та встановлювати рекорди на автомобілях. Але я вперше зробив це на тракторі, і результатом став світовий рекорд! Незважаючи на складні погодні умови, трактор і шини прекрасно співпрацювали разом."
Навесні 2014 року компанія Nokian Tyres доповнила свою широку зимову лінійку шин моделлю для тракторів Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI. Унікальний склад зимової гумової суміші, малюнок і ламелі протектора працюють задля максимальної передачі зчеплення і тяги. Діагональні ламелі створюють поглиблення на блоках протектора, збільшуючи кількість граней для кращого зачепа, що оптимізує поздовжнє та бічне зчеплення. Ще понад 10 років тому компанія Nokian Tyres першою застосувала ламелізацію блоків протектора на шинах для тракторів.
– Тестувати шини в екстремальних умовах вкрай важливо, проте це вимагає унікальних навичок. Ми хотіли показати справжню продуктивність нової шини Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI. І машина вагою 7,7 тонн з чотириразовим чемпіоном світу з ралі за кермом, яка мчить на швидкості понад 130 км/год, демонструє це більш ніж переконливо! Для того щоб трактор рухався зимовою дорогою на такій швидкості, йому необхідні шини з відмінним зчепленням, надзвичайними стійкістю та керованістю. Саме такою була наша мета, коли ми створювали Nokian Tyres Hakkapeliitta TRI, – говорить Теро Саарі, керівник проекту R&D Nokian Tyres.
Рекорд було зафіксовано 19 лютого 2015 року на запасному аеродромі Вуоярві у Фінляндії, приблизно у 20 кілометрах від міста Соданкюля в напрямку Рованіємі. Загальна довжина снігової смуги становила приблизно 2300 метрів, фіксатори швидкості були встановлені вздовж усієї смуги з інтервалом у 50 метрів.
Представники Книги рекордів Гіннесса оголосили особливі умови для фіксації рекорду швидкості тракторів. Заміри часу проходження ділянки відбувалися в обох напрямках, а за результат було взято середнє арифметичне. Щойно стартувавши, трактор «відірвався від землі».