Відповідальні водії обирають компактні авто та шини класу А
Для більшості з нас авто - це не розкіш, а справжня необхідність у повсякденному житті. Автомобіль робить більшість речей зручнішими, як наприклад, щоденна поїздка на роботу. Проте пересування на автомобілі не кращим чином впливає на стан екології. Та кожен водій здатний суттєво зменшити шкідливий вплив на довкілля майже на 40 відсотків*. Обираючи новий автомобіль або шини, варто звернути увагу на більш екологічні варіанти.
Рівень вуглекислого газу в атмосфері залежить від обраного авто
Вибір нового авто є одним з найважливіших рішень у житті кожного водія, який піклується про довкілля. Правильний, з цієї точки зору, вибір дає змогу майже вдвічі зменшити викиди СО2 в атмосферу.
Можна спостерігати закономірність – у нового автомобіля значно нижчий рівень шкідливого впливу на атмосферу. Наприклад, у Фінляндії легкові авто експлуатуються протягом 12 років, в Україні – значно довше. Довготривала експлуатація сприяє шкідливому впливу на нашу екологію.
«На енергоефективність авто впливає багато різних факторів, як наприклад, потужність двигуна та вага. Легші авто потребують менше енергії, тому споживання палива в них нижче. Обираючи компактний за розміром і потужністю автомобіль, ви здатні звести до мінімуму шкідливий вплив на довкілля»,- радить Матті Моррі, технічний менеджер з обслуговування клієнтів Nokian Tyres.
Низький опір коченню = мінімум шкоди довкіллю
Екологічне авто слід доповнити не менш екологічними шинами. Купуючи шини, водієві варто звернути увагу на клас паливної економічності. Ключовим показником цього є опір коченню.
«Шини, що мають більш низький опір коченню здатні зберігати енергію, тим самим вони економлять паливо та зменшують шкідливий вплив на довкілля. Опір коченню шин становить до 20 відсотків від витрат палива автомобілем»,- пояснює М. Моррі.
На кожній шині є спеціальна відмітка, яка служить показником рівня паливної економічності. Це маркування варіюється від класу A до G: найнижчі показники опору коченню відповідають класу A, найвищі, відповідно, класу G. Майте на увазі, що між різними моделями шин можуть бути істотні відмінності з показників опору коченню. А тому, обираючи шини, перш за все, порівняйте маркування на боковині шини.
«Різниця між рівнями опору коченню може досягати до 40 відсотків. У порівнянні з витратою палива, різниця складає 5-6 відсотків. Наприклад, літня шина Nokian Tyres класу А - Nokian Hakka Green 2 – економить до 0,6 л палива на кожні 100 км, у порівнянні з шинами, що мають показник опору коченню класу G»,- наголошує М. Моррі.
Преміум-шини виробляють з екологічної сировини
Багато споживачів звертають увагу на те, що екологічні шини коштують дорожче. Проте вони дозволяють споживати менше палива. Виробники преміальних шин інвестують в екологічно чисту сировину та покращують виробничі процеси, тим самим зменшуючи шкідливий вплив на довкілля. Найбільшу шкоду екології приносить витрата палива в процесі експлуатації шин. Тому виробники якісних шин намагаються зменшити вплив на довкілля протягом усього терміну служби своїх продуктів.
«У виробництві шин ми застосовуємо тільки низькоароматичні масла, а залишки від вулканізованої гуми направляються на повторне використання»,- каже менеджер з охорони довкілля та відповідальності Nokian Tyres, Сиркка Леппянен. Необхідно заздалегідь поцікавитись, чи приділяє виробник належну увагу охороні довкілля та чи дотримується він екологічних стандартів. Відповідальні виробники також піклуються про безпечну утилізацію старих шин. «В Європі щороку вилучаються з експлуатації близько 3,2 млн тон старих шин. У 1995 році Nokian Tyres об'єднала зусилля з іншими підприємствами в галузі для того, щоб створити компанію Tyre Recycling Ltd. У Фінляндії ця компанія контролює збір старих шин для повторного використання на національному рівні. На сьогодні в країні переробляється майже 100 відсотків зношених шин », - підкреслює С. Леппянен.
Додаткова інформація:
Маркетинг менеджер
Nokian Tyres в Україні
Альона Коломієць
тел. +38 044 377 53 45
факс. +38 044 377 53 46
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com
* Джерело: Доповідь комісії ООН з кліматичних змін «На шляху до суспільства з нульовим балансом викидів вуглецю».