Сервіс SnapSkan від Nokian Tyres розширює можливості на міжнародній арені
Шини є одним з найважливіших елементів автомобільної безпеки, але їх безпека безпосередньо залежить від стану. Цифровий сервіс SnapSkan, розроблений компанією Nokian Tyres у співпраці з шинними центрами Vianor, дозволяє просто і швидко контролювати стан шин без будь-яких додаткових витрат. У даний час сервісна служба відкриває п’ять нових контрольних пунктів у країнах Північної Європи. У планах компанії – розширення обслуговування на міжнародній арені.
Компанія Nokian Tyres розробила сервіс SnapSkan, оскільки дбає про своїх клієнтів. SnapSkan – це перший у світі сервіс для контролю стану шин, який повністю автоматизований і доступний усім бажаючим. Мета SnapSkan – підвищити у майбутньому рівень безпеки дорожнього руху для мільйонів людей у всьому світі.
«Турбота і безпека лежать в основі всього, що ми робимо. SnapSkan – це унікальний споживчий сервіс, що відрізняє нас від інших виробників шин. SnapSkan дозволяє нам повідомляти водіям не тільки про стан їх шин, але й те, як це впливає на безпеку дорожнього руху загалом», – говорить Хілле Корхонен, президент і CEO компанії Nokian Tyres.
Сервіс SnapSkan – простий і безкоштовний
Безкоштовна послуга SnapSkan дозволяє водію швидко і просто визначити стан шин. Автоматизований 3D-сканер зчитує шини в той час, як камера ідентифікує транспортний засіб за реєстраційним номером. Коли сканування завершено, водій отримує персональний звіт про стан шин на смартфон. SnapSkan може визначати стан шини на будь-якому легковому автомобілі і працювати з усіма марками шин.
«Ми отримали велику кількість позитивних відгуків від наших покупців, котрі скористались сервісом SnapSkan. 80% користувачів розповіли, що цей сервіс виявився простим у використанні, і вони рекомендуватимуть його іншим водіям. І що ще більш важливо, 70% респондентів вважають, що цей сервіс підвищує рівень безпеки на дорогах», – розповідає Вілле Ніккола, керівник проекту SnapSkan в компанії Nokian Tyres.
Зручність у використанні
Вперше сервіс SnapSkan був презентований у 2016 році на щорічному заході Slush в Хельсінкі. Дослідний зразок встановили на звичайній кількаповерховій парковці фінської столиці, а перший діючий сервісний пункт був відкритий у червні 2017 на паркінгу у фінському Турку. Відгуки користувачів цих двох точок стали основою для подальшого розвитку сервісу SnapSkan.
«Ми розробили сервіс, який є максимально зручним у використанні – від процесу сканування шин до звіту про їх стан. Ми вважаємо, що сервіс готовий до роботи і може користуватись попитом у ще більшої кількості водіїв», – коментує Ніккола.
Цього тижня відкриються 4 нові сервісні точки на паркінгах у різних містах Фінляндії. Крім того, сервісний пункт SnapSkan буде відкрито у столиці Норвегії – Осло, і він стане першим пунктом за межами Фінляндії. У планах компанії Nokian Tyres розширити географію унікального сервісу.
Більш детальну інформацію про компанію Nokian Tyres і шини Nokian ви знайдете на сайті: www.nokiantyres.ua, а також читайте наші новини на корпоративних сторінках: www.facebook.com/NokianTyresUkraine
https://instagram.com/nokiantyresua/
Контактна інформація:
Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні
Альона Коломієць
тел. +38 044 377 53 45
факс. +38 044 377 53 46
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com