вт грудня 13 03:07 2016 в категоріях Прес-релізи товарів, Корпоративні новини

Новий сервіс сканування шин SnapSkan від Nokian Tyres підвищить безпеку дорожнього руху

Nokian Tyres спільно із мережею шинних центрів Vianor представляє нову технологію SnapSkan, яка дозволяє вимірювати глибину протектора шини безпосередньо під час руху та інформує водія про стан шини.

Новий сервіс сканування шин SnapScan від Nokian Tyres підвищить безпеку дорожнього руху

SnapSkan базується на висококласній технології 3D-сканування та буде обслуговувати автомобілістів на повсякденних маршрутах. Віднині у автовласників буде менше приводів для хвилювання, що, в свою чергу, дозволить підвищити безпеку для мільйонів учасників дорожнього руху. Найближчим часом послуга буде доступна у Фінляндії, згодом географію її надання планується значно розширити.

Компанія Nokian Tyres анонсує перший у світі інноваційний сервіс SnapSkan, який обізнаний про стан шин навіть краще, ніж сам водій. SnapSkan являє собою новий швидкий та ефективний спосіб вимірювання глибини протектору, а відтак й рівня безпеки шини, за допомогою технології 3D сканування.

Автоматизований рухомий сканер зчитує інформацію з шини, у той час, як камера ідентифікує автомобіль за допомогою реєстраційного номера. Коли сканування завершене, водій може обрати зручний для нього спосіб отримання звіту про стан шини: у текстовому повідомленні або електронною поштою.

Звіт безкоштовний незалежно від марки шин, встановлених на авто, також відсутня необхідність встановлювати будь-яке додаткове обладнання на транспортний засіб для отримання даних.

Сервіс SnapSkan планується встановлювати вздовж щоденних маршрутів водіїв у таких місцях, як, наприклад, парковки. Сервіс буде надаватися у співпраці із мережею шинних центрів Vianor. Користувач, за необхідності, матиме можливість відправити запит щодо ціни на нові шини. Технічне рішення було розроблено у співпраці із фінськими компаніями Futurice та AFFECTO. Унікальна технологія 3D сканування запатентована компанією British Sigmavision.

SnapSkan підвищує рівень інформованості водіїв про стан шин

Дослідження свідчать про те, що шини із глибиною малюнка протектора, нижчою за мінімальну, є причиною 25% аварійних випадків. Глибина протектора шини суттєво впливає на довжину гальмівного шляху та підвищує ризик аквапланування. Керування автомобілем, шини якого у гарному стані, надає водієві та іншим учасникам дорожнього руху більше часу на реакції та більший простір для маневрування.

Нова технологія SnapSkan дозволяє швидко та легко контролювати безпеку шин, адже інформація надається власникові транспортного засобу в електронному вигляді. Це гарантує, що власники проінформовані про те, коли їм варто звернути увагу на стан шини.

«Занадто багато людей не знають про стан власних шин, а поріг заміни здається їм високим. Ми хочемо застосовувати цю технологію для підвищення поінформованості водіїв про стан шини, зробивши цю нову технологію настільки доступною та простою у користуванні, наскільки це можливо», - коментує Віллє Ніккола, керівник роздрібної торгівлі Vianor.

Nokian Tyres оцифровує шинний сектор – «Це значний крок вперед»

Nokian Tyres має на меті не тільки розробляти безпечні, комфортні та екологічно чисті шини, але й створювати нові послуги, пов’язані з шинами. Концепція SnapSkan полягає у сприянні підвищенню рівня безпеки дорожнього руху для мільйонів людей в усьому світі швидким та простим шляхом.

«У найближчому майбутньому на нашу галузь очікують грандіозні зміни. До сьогодні шинний сектор значно відставав від інших галузей у сфері діджиталізації. Прийшов час для використання сучасних технологій для того, щоб обслуговувати шини. Сектор потребує сміливого «піонера», - передбачає Арі Лехторанта, президент та Генеральний директор Nokain Tyres.

«Зробити дороги та світ навколо більш безпечними - це наша робота. Історія нашої компанії сягає корінням 1898 року. Ми були першими, хто надав широкий спектр продуктів та послуг, пов’язаних із безпекою учасників дорожнього руху. Ми створили першу у світі зимову шину. І тепер ми запускаємо першу послугу, яка буде повідомляти автомобілістам про безпеку шин безпосередньо електронною поштою або у текстовому повідомленні», - зазначає Лехторанта.

«Чудово, що цифрові технології впроваджуються у шинний ринок, це робить життя водіїв легшим та безпечнішим. Автомобільний та туристичний клуб Фінляндії вважає надзвичайно важливим розвиток цієї нової послуги. Технологія від Nokian Tyres також надає свободу вибору та забезпечує економічну ефективність, адже не потребує встановлення на автомобіль жодного додаткового обладнання», - прокоментував Юкка Толванен, менеджер із корпоративних комунікацій Автомобільного та туристичного клуба Фінляндії у ході дискусії, що відбулася під час презентації послуги SnapSkan.

Перша точка сканування SnapSkan буде введена в експлуатацію на під’їзді до дороги Q-Парк Iso Erottaja на підземній автостоянці у Гельсінкі. Найближчим часом точки сканування будуть встановлені в інших місцях на території Фінляндії, потім в усіх торговельних точках Vianor на території країни. В найближчі роки сервіс буде запроваджений у низці інших держав.

Фотографії: www.nokiantyres.com/snapskan-photos

Відео: https://youtu.be/zMkBRnf-Zzo

Коротко про SnapSkan
Система сканування ScanSnap є новим простим способом заміру глибини протектора шин. Після сканування ви можете замовити звіт про стан шин вашого автомобіля. використовуючи свій номерний знак. Ви можете отримати результати сканування, відправивши реєстраційний номер авто в безкоштовному текстовому повідомленні. Результати сканування також будуть відправлені у текстовому повідомленні.

Крім цього, ви зможете отримати результати онлайн на сайті http://www.nokiantyres.com/snapskan-photos.

Перша точка сканування SnapSkan буде знаходитись на підземній автостоянці Q-Парк Iso Erottaja у Гельсінкі, Фінляндія. Ваші шини будуть перевірені автоматично під час руху. Точка сканування буде розташована на проїжджій частині перед в’їздним шлагбаумом.

Контактна інформація:

Маркетинг менеджер  
Nokian Tyres в Україні
Альона Коломієць
тел. +38 044 377 53 45 
факс. +38 044 377 53 46 
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com