пн березня 22 03:50 2010
в категоріях
Нові порівняльні тести – вражаючі розробки літніх шин Nokian Tyres
Нові порівняльні тести – вражаючі розробки літніх шин
Nokian Tyres
Шини майбутнього: низький опір коченню і мінімальні навантаження на навколишнє середовище
Рекордно низький рівень опору коченню – мінімальний для шин преміального класу – таким досягненням може похвалитися прототип майбутньої літньої новинки Nokian.
9 березня в логістичному центрі компанії Nokian Tyres, м. Нокіа, Фінляндія, були проведені порівняльні тести, метою яких було продемонструвати, на що здатний прототип нової літньої шини Nokian Tyres. Також у тестуванні брали участь літня преміальна шина, один з лідерів ринку, та найкраща нешипована зимова шина останніх років Hakkapeliitta R.
Для того щоб найбільш точно визначити рівень кочення шин, що тестувалися, в логістичному центрі Nokian Tyres був обладнаний трек зі спеціальним підйомником, з якого тричі був спущений один і той самий автомобіль, кожного разу «взутий» в новий комплект шин для тестування. Автомобіль спускався з вимкненим двигуном, після чого у шинах замірювався тиск. По всій довжині треку була нанесена розмітка, завдяки чому фахівці компанії і спеціально запрошені спостерігачі змогли провести точні заміри – в яких саме шинах автомобіль інерційно прокотився довше.
Першим тестувався комплект одних з найбільш популярних на ринку літніх шин, що були розроблені відповідно з останніми екологічними стандартами. Показаний результат становить – 78,9 метрів. Наступною свій результат продемонструвала зимова нешипована шина Hakkapeliitta R – 99,5 метрів.
Прототип нової літньої шини Nokian, розроблений відповідно до технологій найближчого майбутнього, продемонстрував абсолютно феноменальний результат – 129 метрів, що на 63% перевищує результати раніше протестованої літньої шини, створеної відповідно до сучасних технологій.
- Сьогодні ми протестували прототип літніх шин Nokian, і, як ми бачимо, результати були просто дивовижними, - говорить Теппо Хуовіла, директор з досліджень та розвитку компанії Nokian Tyres, - Більше того, наші результати відкривають нові горизонти навіть для преміальної продукції. Звичайно ж, на даному етапі ми не можемо повідомити про всі інновації, але ми можемо сказати, що всі вони будуть втілені в новому поколінні літніх шин Nokian. Деякі з наших розробок все ще знаходяться на лабораторному рівні, але деякі будуть впроваджені у вже наступному нашому продукті. Упевнений, в найближчому майбутньому споживачі зможуть оцінити наш новий продукт, який створюватиметься на основі новітніх розробок і досягнень фахівців Nokian Tyres. Крім досягнутого рівня опору коченню, нам необхідно зберегти на відповідному високому рівні інші ключові властивості шини, що відповідають за безпеку наприклад, зчеплення і аквапланування.
Нова система атестації дозволить полегшити процес купівлі шин
У країнах Європейського Союзу з листопада 2012 вводиться нова система класифікації екологічно безпечних шин для легкових автомобілів: кожна шина буде мати спеціальну наклейку, що міститиме основну інформацію про ефективність продукту. Нова система атестації буде функціонувати аналогічно класифікації для побутової техніки: A, B, C, D, E, F і G, в якій А-клас є найвищим, а G-найбільш низьким.
Відповідно до нової системи класифікації, рівень опору коченню у кращих шин для легкових автомобілів відповідають класу С, однак більшість присутніх на ринку шин належать до класів Е, F і G. На практиці перехід від одного класу в наступний означає, що витрати палива автомобілем зменшуються приблизно від 2 до 3 відсотків.
Нарівні з питаннями забезпечення безпеки пересування автомобілем все більшого значення набувають питання дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Тому в своїх розробках нової літньої шини ми зосередили особливу увагу на такій характеристиці, як низький опір коченню.
- Прототип нашого нового річного продукту – це приклад шини майбутнього, її паливна ефективність практично відповідає класу А, - стверджує Теппо Хуовіла, - Компанія Nokian Tyres йде в ногу з часом і прагне відповідати очікуванням своїх споживачів. Відомо, що автомобіль, «взутий» у шини з низьким опором коченню, в середньому, на кожні 100 км витрачає на пів-літри палива менше. У свою чергу, це знижує кількість викидів CO2 в атмосферу. Для електричних і гібридних автомобілів низький опір коченню сприяє збільшенню операційного радіусу, що вкрай важливо для цієї категорії машин.
- Ми перебуваємо в активному пошуку нових матеріалів для виробництва шин. Наприклад, найближчим часом ми будемо використовувати нові покоління силіки і з'єднань сталевих конструкцій корду, тому що завдяки їм знижується опір коченню шини. Найімовірніше, в 2015 році кращі шини для легкових автомобілів будуть сприяти зниженню витрати палива на 5% в порівнянні з кращими шинами, представленими на ринку сьогодні. І це буде досягнуто без шкоди для вже впроваджених основних функцій безпеки.
Відео і фото проведених тестів можна переглянути за посиланням:
https://www.nokianrenkaat.fi/vierintavastusvideo
За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:
Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні
• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]