чт жовтня 2 10:27 2008 в категоріях

Нова фрикційна шина Nokian Hakkapeliitta R для зими

Нова фрикційна шина Nokian Hakkapeliitta R
для зими

Ефективний рух по будь-яких дорожніх поверхнях

Нова фрикційна шина Nokian Hakkapeliitta R поводить себе гідно в найсуворіших зимових умовах. Вона легко рухається, економно витрачає пальне, відрізняється стабільністю й чуйністю в управлінні. По характеристиках зчеплення на мокрій дорозі Nokian Hakkapeliitta R – шина нового покоління. В екстремальних погодних умовах вона перевершує свою попередницю – Nokian Hakkapeliitta RSi, котра не раз була переможницею в тестах та заслужила похвалу багатьох водіїв. Фрикційна новинка є достойним представником сімейства Hakkapeliitta: шина розроблена для будь-якої зимової погоди, суворих та мінливих умов.

Зчеплення відмінне – викиди мінімальні

На боковині шини Nokian Hakkapeliitta R стоїть нова відмітка – ultra low rolling resistance, що означає «виключно низький опір коченню». Фрикційна шина, обертаючись дуже ефективно, витрачає мінімальну кількість енергії. Таким чином, водії отримують економічний і екологічний продукт; при використанні таких шин витрата пального на кожні сто кілометрів може скоротитися майже на півлітра. Одночасно зменшаться й шкідливі викиди від автомобілів в атмосферу.

Опір коченню шини Nokian Hakkapeliitta R зменшився і при цьому не постраждали властивості зчеплення. Незважаючи на відмінні характеристики кочення, гальмівна здатність шини перевершує показники попередниці при русі по льоду, снігу й особливо на мокрій поверхні.

Віртуозне зчеплення і в мороз, і в дощ

Покупці чекають від хороших зимових шин бездоганного зчеплення в суворих погодних умовах. При створенні новинки Nokian Hakkapeliitta R особливу увагу приділяли зчепленню в критичних ситуаціях. Перед розробниками було поставлене завдання зробити максимально надійну шину, яка поводилася б однаково стабільно незалежно від погоди та стану дорожнього полотна.

Потепління клімату все більше позначається на примхливості й непередбачуваності зим. Аномальні явища зустрічаються все частіше, а швидкі перепади температури стали вже звичними. Паморозь і холодна сира погода при нульовій відмітці роблять дороги дуже слизькими. Тому Nokian Hakkapeliitta R розробляли як фрикційну модель шини, якій підвладні будь-які сюрпризи зими: і м'яка тепла погода, і шуга, і крижана холоднеча.

Покращених властивостей зчеплення вдалося досягти з допомогою оновленого складу гумової суміші для зими й суворих умов. При створенні гумової суміші нового покоління було використано кілька передових технічних рішень. Композиція силіки та рапсової олії покращує зчеплення на мокрій дорозі й на льоду, а також міцність шини на розрив.

Новина: ламель, що працює, як насос

Ключова властивість, яка була вдосконалена в шини Nokian Hakkapeliitta R на додаток до інших її, – це зчеплення на мокрих поверхнях.

Запатентована новинка – «насосні» ламелі – робить зчеплення на мокрій дорозі і на льоду ще ефективнішим. У шашках плечової зони шини вбудовані кишенеподібні ламелі, які видаляють, а точніше – викачують воду з плями контакту шини з дорогою за принципом насосу і, таким чином, забезпечують зчеплення з поверхнею траси.

Дизайн протектора – направлений, складається з щільної сітки ламелей, що теж допомагає відмінному зчепленню. Визнані ефективними підсилювачі гальмування сприяють хорошому гальмівному зчепленню. Вони були розроблені ще для попередньої фрикційної моделі шини Hakkapeliitta, це ж технічне рішення застосоване й у новій моделі.

Контроль і безпека в критичних ситуаціях

Фрикційні шини часто критикують за недосконалість властивостей водіння, називаючи покришки нечутливими до рульового управління. Nokian Hakkapeliitta R створена, щоб змінити це уявлення.

«Ми розробили фрикційну шину для зими, яка поводиться контрольовано й логічно, яким би не було дорожнє полотно – засніженим, обмерзлим, підтанувшим. Шина повинна працювати чітко, адекватно реагуючи на маневри керма при зміні смуги руху, обгоні й повороті», – говорить керівник відділу розвитку продукції компанії Nokian Tyres Тепло Хуовіла.

Одна з найважливіших властивостей, що забезпечує надійність і безпеку зимових шин, – контакт із поверхнею дороги. Nokian Hakkapeliitta R – чутлива в управлінні шина, яка допомагає водію вловлювати зміни рівня зчеплення шин з покриттям траси. Діапазон кордону зчеплення розширений, що дозволяє водію краще й швидше реагувати на зміни зчеплення.

Технічні вдосконалення конструкції шини та дизайну протектора забезпечують чудові властивості маневрування й відмінні характеристики стабільності Nokian Hakkapeliitta R. Серед них – багатошарова будова і спеціальний склад гумової суміші протектора. Вони покращують стабільність нової представниці сімейства Hakkapeliitta до високого рівня. Шина залишається стабільною незалежно від погодних змін. Геометрія блоків протектора позитивно відображається на керованості також і на коліїстій дорозі.

На новинці є вже відомі маркери, покликані підсилити безпеку водіння та спростити обслуговування шин. До них відносяться цифровий індикатор зносу протектора й інфо-ділянка. Індикатор зносу (Driving Safety Indicator, DSI) дозволяє легко визначити залишкову глибину протектора в міліметрах. На інфо-ділянці водій може робити відмітку про місцерозташування шин, що полегшує їх сезонний монтаж.

При виготовленні Nokian Hakkapeliitta R використовуються лише нетоксичні хімікати та нешкідливі очищені масла.

Цієї осені в продажу – найширший асортимент на ринку

Асортимент нових зимових шин Nokian Tyres – найширший на ринку, охоплює 44 типорозміри 13-20-дюймових шин. Продажі новинки Nokian Hakkapeliitta R споживачам у шинних центрах стартують восени 2008 року.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні

• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 581-09-90
E-mail: [email protected]