NOKIAN TYRES ПЕРЕЗАПУСКАЄ NORDMAN™ ЯК ОКРЕМИЙ БРЕНД ШИН ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ, ОРІЄНТОВАНИХ НА ЦІННОСТІ
Nokian Tyres перезапускає сімейство шин Nordman™ як окремий бренд шин для споживачів, що цінують якість.
Після перезапуску Nokian Tyres пропонує шини двох брендів: Nokian Tyres® і Nordman™. Nokian Tyres® продовжує залишатися основним брендом, а Nordman™ підтримує позиції основного бренду. Обидва бренди мають власну ідентичність. Широкий вибір продукції Nokian Tyres® включає новітню та інноваційну технологію виробництва шин. Сімейство продуктів Nordman™ створено на основі перевірених часом технологій. Мета полягає в тому, щоб задовольнити різноманітні потреби споживачів і допомогти їм спростити вибір шин.
«Nordman™ розширює пропозицію Nokian Tyres для різних груп споживачів і для наших клієнтів сегменту B2B. Ми зможемо обслуговувати наших скандинавських клієнтів із найповнішим портфоліо продуктів на ринку та підтримувати зростання і розвиток бренду в Північній Америці», – каже Анна Хувьонен, виконавчий віце-президент Nokian Tyres в сегменті шин для легкових автомобілів та Vianor.
Компанія Nokian Tyres запустила лінійку продуктів Nordman у 2004 році. Оновлений бренд має новий логотип, візуальний дизайн (включаючи новий дизайн боковин шин) та новий слоган: NORDMAN – ШИНИ ДЛЯ ВАШОГО ШЛЯХУ.
Шиповані зимові шини Nordman North™ 9 і Nordman North™ 9 SUV є першими продуктами оновленого бренду. Цієї осені їх можна буде придбати у роздрібних партнерів Nokian Tyres у скандинавських країнах, США та Канаді. Портфоліо продуктів поступово розширюється, охоплюючи зимові, літні, всепогодні та всесезонні шини для різноманітних потреб ринку.
Додаткова інформація про бренд Nordman:
Зображення: www.nokiantyres.com/nordmanrelaunch