ср січня 16 09:00 2019 в категоріях Прес-релізи товарів, Корпоративні новини

Майстри екстриму в Гренландії - підкорення льодовика на шинах Nokian Hakkapeliitta

Семеро людей, три автомобіля та 5 тисяч кілометрів льоду. Минулої весни ісландсько-американська експедиція за 20 днів проїхала від південного узбережжя Гренландії до її крайньої північної точки. Один зі спеціальних автомобілів команди, створений компанією Arctic Trucks, був оснащений шинами Nokian Hakkapeliitta 44, розробленими для справжньої північної зими. Суворі умови і арктичний клімат стали виснажливою перевіркою на готовність техніки та учасників експедиції.

Майстри екстриму в Гренландії - підкорення льодовика на шинах Nokian Hakkapeliitta

Шини Nokian Hakkapeliitta 44 стикнулись з важкими випробуваннями. Караван під назвою Expeditions7 стартував в Ізортоці в південій частині Гренландії та попрямував на північ у бік Землі Вульфа. Здебільшого подорож проходила поверхнею континентального льодовика, довжина якого становить кілька тисяч кілометрів, а товщина в деяких точках перевищує три кілометри.

Під час подорожі члени експедиції реєстрували інформацію про погоду і збирали зразки снігу та льоду, які вони пізніше передавали в університети для досліджень. Експедиція тривала майже три тижні, перш ніж група прибула в м. Сісіміут на західному узбережжі Гренландії. Загальна пройдена відстань сягнула 5 169 км.

Рух уперед попри перешкоди

Важкі умови в Гренландії вимагали крайнього напруження і від водіїв, і від машин. Ще в процесі підготовки до експедиції один з автомобілів частково провалився в покриту кригою річку.

«Найважчим було вирушити в дорогу і знайти безпечний маршрут від морського льоду до товстого континентального крижаного покриву, - згадує Еміль Грімссон, один із засновників Arctic Trucks, що брав участь в експедиції. - Ми їхали тонким річковим льодом, коли одна з наших машин провалилася. На щастя, це було найгірше, що з нами сталося. Ми змогли розпочати нашу подорож, хоча й на кілька днів пізніше, ніж планували».

В дорозі експедиція зіткнулася з низкою інших проблем. Зміна погоди та періоди нульової видимості сповільнювали просування вперед. Найповільнішими ділянками машини їхали зі швидкістю всього 10 кілометрів на годину, а найнижча зареєстрована температура склала -40 ° C.

Гренландія багата на мальовничі ландшафти: всі учасники експедиції мали можливість оцінити неземну красу Півночі.

«Коли усвідомлюєш справжній розмір льодовика, просто дух захоплює, - ділиться враженнями Грімссон. - Прибуття в Землю Вульфа після декількох днів катання по льоду було незабутнім. Вражаюче, майже сюрреалістичне місце! Я не впевнений, що хто-небудь колись водив машину так далеко на північ».

Просуваючись за межі можливого

Величний та незайманий, але безплідний ландшафт Гренландії - нелегкий шлях навіть для найдосвідченіших водіїв. Ось чому експедиція спиралася на новітнє обладнання для виживання на льодовиках, кам'янистій місцевості і просто в м'якому снігу.

Команда вибрала три автомобілі, побудованих ісландською компанією Arctic Trucks - аналогічний транспорт використовують в антарктичних експедиціях. Новітні автомобілі були оснащені шинами Nokian Hakkapeliitta 44 від найпівнічнішого в світі виробника шин Nokian Tyres. Гумова суміш Hakkapeliitta 44 спеціально розроблена для забезпечення зчеплення та довговічності при рекордно низьких температурах.

«Я вибрав Nokian Hakkapeliitta на підставі мого попереднього досвіду з ними. Ці шини витримують екстремальні умови і працюють неймовірно добре навіть при температурі до -40 градусів », - каже Грімссон.

Одна шина Nokian Hakkapeliitta 44 важить 70 кілограмів і становить більше метра в діаметрі. Цю модель було створено минулого року в результаті тісної співпраці між Nokian Tyres і Arctic Trucks.

Чи вистачить нам палива?

Одним з найважливіших кроків у процесі попереднього планування був точний розрахунок запасу пального, адже на льодовику немає заправних станцій.

«На щастя, в результаті ми використали менше пального, ніж припускали, - сказав Грімссон. - Nokian Hakkapeliitta забезпечили додаткову економію».

Більше половини запасу пального перевозили в санях, що буксирувались за автомобілями.

«Ми вперше заливали пальне в м'які баки, - згадує Грімссон, - Потрібно було надійно закріпити їх на санях і не дати впасти на поверхню дороги, а це нелегко».

Незрівнянний досвід

Ця пригода тривалістю три тижні загартувала учасників експедиції, перетворивши їх на єдину команду, де кожен робив свою справу - від приготування їжі та фотозйомки до ремонту автомобілів.

Отже, на що була схожа поїздка?

«Справді, унікальний життєвий досвід, - ділиться враженнями Грімссон, - Подібні подорожі переносять вас в іншу реальність. Ви можете зосередитися на «тут і зараз», насолоджуватися моментом і забути про все інше».

Членами експедиційної групи були: Грег Міллер (керівник), Скотт Брейді, Клей Крофт, доктор Джон Солберг і Курт Вільямс із США, а також Еміль Грімссон і Торфі Йоханнссон з Ісландії.

Контактна інформація:

Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні 
Альона Коломієць 
тел. +38 044 377 53 45  
факс. +38 044 377 53 46  
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com