Компанія Nokian Tyres оголосила свою стратегію зростання у середньостроковій перспективі: підняти обсяг чистих продажів до 2 мільярдів євро – Оновлені фінансові та нефінансові цілі
Рада директорів компанії Nokian Tyres затвердила оновлену стратегію компанії на середньострокову перспективу та оновила фінансові та нефінансові цілі. Компанія Nokian Tyres націлена на органічне зростання з випередженням ринку та збільшення своєї частки на усіх ключових ринках.
Рада директорів затвердила наступні фінансові цілі на середньострокову перспективу:
- Випередження ринкових темпів зростання: Обсяг чистих продажів 2 млрд. євро
- Висока рентабельність та прибутковість: Операційний прибуток сегмента та рентабельність задіяного капіталу сегмента на рівні 20%*
- Зростання звичайних дивідендів: Дивіденди вище 50% чистого прибутку
“Ми завершили фазу великого інвестування і готові до органічного зростання та високої продуктивності. Маючи нинішні виробничі потужності, сильний бренд та команду рівня світового класу, ми тепер готові зробити амбітний крок вперед і стати компанією з доходом у 2 мільярди євро. Ми продовжимо покращувати операційні та комерційні показники, які у поєднанні зі зростаючими ринками дадуть поштовх нашій компанії вийти на новий рівень протягом наступних років”, - каже Юкка Мойсіо (Jukka Moisio), президент і генеральний директор компанії Nokian Tyres.
Рушіями розвитку будуть нові продукти та розумні стратегії виходу на ринок
До 2024 року очікується щорічне зростання світового ринку шин на близько 5% (за даними LMC Tyre & Rubber). Ціллю Nokian Tyres у середньостроковій перспективі є перевищення темпів ринкового зростання і досягнення об’ємів чистих продажів на рівні 2 мільярди євро. Макротенденції, такі як збільшення кількості нових моделей автомобілів, активне зростання кількості позашляховиків і кросоверів, кліматичні зміни, стимулюють попит на інноваційні шини сталого виробництва.
Середньострокова стратегія зростання компанії базується на сильних конкурентоспроможних сторонах Nokian Tyres, а це - високоякісні продукти, сильний бренд, ефективна мережа постачання, лідерські позиції у сталому розвитку та надійна команда Nokian Tyres. У 2020–2021 роках компанія запустила рекордну кількість нових продуктів і продовжить і далі нарощувати інноваційність заради подальшого зміцнення конкурентоспроможності та утримання унікальних позицій у сегменті шин преміум-класу. Розширення пропонованих продуктів у поєднанні з розумними стратегіями виходу на ринок та покращеними комерційними можливостями сприятиме зростанню найвищого рівня. Зміцнення бренду Nokian Tyres у регіонах стане ключовим елементом тіснішої співпраці з клієнтами. Поштовхом до підвищення прибутковості стане збільшення промислових об’ємів та підвищення операційної ефективності.
Нові нефінансові цілі встановлюють високу планку
Будучи лідером у сфері сталого розвитку, Nokian Tyres підняла планку ще вище, поставивши нові амбітні нефінансові цілі та впровадивши їх у основні операції.
Нефінансові цілі зосереджені на впровадженні екологічних та безпекових інновацій, зниженні викидів вуглецю відповідно до ініціативи Science Based Targets, подальшому підвищенні безпеки на робочому місці та моніторингу сталості постачальників.
Для прикладу, компанія Nokian Tyres планує:
- До 2030 року збільшити частку переробленої або поновлюваної сировини у шинах до 50%
- На 25% зменшити викиди CO₂ як від сировини, так і від шин у період з 2018 до 2030 року
- Знизити частоту нещасних випадків, що призводять до втрати працездатності (LTIF) щорічно на 20%
- Провести аудит 100% критично активних постачальників до 2025 року
Усі нефінансові цілі можна проглянути за посиланням.
Компанія Nokian Tyres першою в шинній галузі отримала офіційне схвалення своїх кліматичних цілей від ініціативи Science Based Targets (SBT) та протягом чотирьох років поспіль була включена до індексу сталості Доу Джонса (Dow Jones Sustainability Index), посідаючи місце поміж найбільш сталих публічних компаній у світі.
Окрім перегляду стратегії зростання, компанія Nokian Tyres визначила свою мету, яка полягає у розширенні можливостей свідомо управляти авто. Впродовж десятиліть компанія захищає життя людей і прагне і надалі робити це, створюючи можливості для ще безпечнішого, розумнішого та більш сталого водіння.
* Загальні показники сегментів не включають витрати, пов'язані з розширенням виробництва на заводі в США, збитками від знецінення гудвілу, реструктуризацією та деякими іншими статтями, які не свідчать про результати діяльності компанії Nokian Tyres.
Читайте наші новини на наших сторінках в соціальних мережах:
http://facebook.com/NokianTyresUkraine
https://instagram.com/nokiantyresua
Контактна інформація:
Маркетинг спеціаліст
Леся Гнідець
[email protected]