пн січня 30 08:55 2017 в категоріях Прес-релізи товарів, Корпоративні новини

Функціональність для північної зими:

Унікальна концепція шипування у новій Nokian Hakkapeliitta 9 робить водіння безпечним та простим

Нова шипована шина Nokian Hakkapeliitta 9 вміло пристосовується до усіх проявів зимового сезону, підтримуючи оптимальний баланс у будь-якій ситуації. Основою продукту є унікальна запатентована концепція шипування Nokian Tyres Functional Stud. Різні типи шипів, задіяні під час гальмування, прискорення та проходження поворотів, забезпечують легке та комфортне водіння навіть за найнесприятливіших погодних умов.

Nokian Hakkapeliitta 9

За рахунок першого у світі функціонального рішення шипування разом із відмінним поздовжнім зчепленням водії отримують неперевершене бічне зчеплення під час ожеледиці та на вкритому снігом дорожному покритті. Нова технологія малюнку протектору від Nokian Tyres також пропонує стабільну керованість на чистій зимовій дорозі. За екстремальних умов шина Nokian Hakkapeliitta 9 демонструє контрольовану та логічну поведінку на максимальній межі зчеплення. При цьому вона котиться легше за попередні покоління шипованої лінійки Hakkapeliitta, що дозволяє заощаджувати пальне. Екологічні характеристики цієї шини, чемпіона зимових доріг, доповнюють комфортний та тихий рух.

Цей сучасний продукт розроблений як для невеликих сімейних автомобілів, так і для спортивних авто. Асортимент охоплює 52 типорозміри, в діапазоні від 14 до 20 дюймів. Більшість типорозмірів мають маркування XL, що означає максимальне навантаження для даного конкретного розміру. Повний вибір типорозмірів найновішого флагманського продукту від найпівнічнішого виробника шин у світі буде доступний восени 2017 року, перед початком наступного зимового сезону.

Нове покоління шипованих шин Hakkapeliitta прийшло на зміну Nokian Hakkapeliitta 8, яка неодноразово ставала переможницею порівняльних тестів. Основними ринками для Nokian Hakkapeliitta 9, як і для інших зимових шин Hakkapeliitta, створених для вимогливих зимових умов, будуть країни Півничної Європи, Північної Америки, Україна та Росія.

Функціональна ошиповка забезпечує максимум зчеплення в зимових умовах

Дослідження свідчать, що у зимових шинах водії особливо цінують надійне зчеплення на льоду та снігу. Особливе занепокоєння викликає ситуація, яка часто виникає під час зміни полоси руху та проходженні поворотів: зчеплення зникає, внаслідок чого водій втрачає контроль на автомобілем. Коли зникає бокове зчеплення, ситуація стає загрозливою. У слизьку погоду це одна з головних причин ДТП із летальними наслідками.

«Однією з наших відправних точок була мета розробити повністю нову шиповану шину, що поєднає у собі збалансоване поздовжнє та поперечне зчеплення із екологічністю. Це продукт, який дозволяє водієві відчувати себе в безпеці, навіть якщо погодні умови раптово змінюються. У новій Nokian Hakkapeliitta 9 є спеціальний шип для центральної частини протектора та шип іншого типу для плечових зон. Нова технологія не має аналогів у світі, це перша у своєму роді розробка й у зимових шинах Hakkapeliitta», - коментує Юха Пірхонен, віце-президент із досліджень та розробок Nokian Tyres.

Для того, щоб створити найкращі у світі шиповані шини, потрібно органічно поєднати технологію ошиповки, конструкцію шини, малюнок протектора та гумову суміш. Це потребує понад 4 років досліджень та багато кілометрів випробувань у режимі реального водіння. Nokian Hakkapeliitta 9 вдосконалювала власні можливості в екстремальних умовах за Пвнічним колом – на випробувальному полігоні Nokian Tyres у Івало, відомому як Біле Пекло.

Функціональна концепція ошиповки: ще вищий контроль безпеки

Завдяки революційній концепції функціональної ошиповки новий продукт має надзвичайне зчеплення в зимових умовах та контрольований контакт із дорожньою поверхнею будь-якого типу.

Шипи у центральній зоні підтримують максимально надійне поздовжнє зчеплення під час прискорення та гальмування, зчіпні властивості забезпечені оптимальною формою стержня шипа, нижчим фланцем та жорсткою металевою сердцевиною.

«Значною інновацією є також верхня частина стержня шипа. Вона скошеної форми, що дозволяє шипу ще глибше, ніж раніше, проникати в лід. Це додатково покращує зчеплення під час гальмування та бічне зчеплення», - відзначає Ю. Пірхонен.

Шини на плечових зонах були розроблені таким чином, аби забезпечити першокласне бічне зчеплення, що особливо важливо під час проходження поворотів на слизькій дорозі. За формою стержня та фланцю ці шипи відрізняються від розміщених у центральній частині: трьохвісний жорсткий металевий штифт було створено для того, щоб ефективно витримувати бічні удари. Під час проходження транспортним засобом повороту грань шипа завжди захоплюватиме максимальний відрізок дорожньої поверхі, що робитиме бокове зчеплення максимальним. Ця технічна інновація покращує керованість та точність маневрування в умовах ожеледиці.

Як і попередня модель, нова шина Nokian Hakkapeliitta 9 має направлений малюнок протектору та фіксований напрям обертання. Наші тести довели, що це найкращий варіант для шипованих шин.

Місцезнаходження кожного шипа уточнювалося за допомогою шипувального обладнання, в якому використані новітні технології. Розміщення шипа оптимізовано за домопогою комп’ютерного моделювання для кожного типорозміру шини. Наприклад, у популярному розмірі 205/55 R16 однакова кількість шипів як у новому продукті, так і в шині попереднього покоління Nokian Hakkapeliitta 8.

Екологічна технологія ошиповки

Найпівнічніший виробник шин у світі постійно вдосконалює власні продукти для того, аби виробляти ще безпечніші та екологічніші шиповані шини. Точний контакт шипів у Nokian Hakkapeliitta 9 забезпечений концепцією Eco Stud 9.

Концепція ошиповки Nokian Eco Stud 9 містить шипи двох різних форм, подушки Eco Stud для пом’якшення контакту із дорогою, повітряний простір у середині нижнього фланцю для зменшення удару шипа та скошені жорсткі металеві наконечники шипів у центральній частині.

Скошені наконечники шипа розподілюють силу удару на більш широку площину. Екологічна сучасна концепція Eco Stud 9 зменшує знос дорожного покриття та гарантує більш комфортний рівень шуму під час руху, ніж із шипованими шинами Nokian Hakkapeliitta 8.

Чудове зчеплення на снігу: підсилювачі зчеплення Snow Grip Booster

Поряд із надійним зчеплення на льоду з Nokian Hakkapeliitta 9 можна отримувати задоволення від водіння вкритими снігом дорогами, а також на сухій чистій трасі. Підсилений стильний малюнок протектора вкритий 3D-ламелями, що самоблокуються, покращують керованість та допомагають шині швидко та чуйно реагувати на маневри рульового кола.

Об’ємні ламелі, що самоблокуються, у плечовій зоні під час контакту із дорогою фіксують шашкові блоки та поєднують їх у єдине ціле. Це забезпечує плавний рух під час проходження поворотів та маневрування.

Щільне ламелювання в поєднанні з підсилювачами зчеплення Snow Grip Booster з обох боків середніх блоків у центральній частині протектора робить ребра шини більш гострими для покращення зчеплення на снігу як у поздовжньому, так і в поперечному напрямках. Агресивні підсилювачі зчеплення у глибокому снігу Deep Snow Grooves, розташовані в плечових зонах шини, надають додаткове зчеплення при русі в глибокому снігу.

Властивості гумової суміші протектора також підсилюють зчеплення в зимових умовах. Завдяки цій розробці колективу інженерів Nokian Tyres в шині Nokian Hakkapeliitta 9 безпека поєднана із екологічністю. Головними компонентами даного нового типу екологічної зимової гумової суміші є діоксид кремнію, рапсова олія, натуральний каучук, а також новий біоматеріал Green Elasto Proof, що надає суміші властивість залишатися еластичною навіть при низькій температурі повітря. Рапсова олія підвищує міцність гумової суміші на розрив.

Еластичність протектора також підвищує ефективність роботи ламелів, що покращує зчеплення на снігу. Міцні стійкі хімічні зв’язки дозволяють гумовій суміші протектора забезпечувати найкраще з можливого зчеплення рік у рік, незважаючи на те, що пробіг шини зростає.

Комфорт та стабільність навіть на сухій дорозі

У наш час зимова погода вирізняється мінливістю. Це радше норма, аніж виключення. Також це означає, що взимку переважно доводиться їздити незасніженим асфальтом.

«Під час розробки шипованих шин для середніх та великих сімейних автомобілів із високими навантаженнями на колеса та потужними двигунами потрібно бути особливо уважними. Чутлива система контролю тяги також є сворідним викликом щодо підвищення зчеплення шипованих шин. Nokian Hakkapeliitta 9 забезпечує комфортне та сбалансоване водіння навіть на чистих дорогах. Стабільна керованість є можливою завдяки Stability support network tread pattern: жорсткі шашки протектора з’єднані у нижній частині канавок, під час контакту з дорогою канавки та ламелі збільшуються», - пояснює Юха Пірхонен.

Потужний ультраміцний сталевий каркас робить конструкцію шини легкою та разом із тим жорсткою, що забезпечує відчуття точної керованості на високій швидкості. Міцна конструкція запобігає проколам ще ефективніше, ніж раніше. Нова гумова суміш для боковин Clinch Rubber Compound підвищує комфорт водіння, а також збільшує термін служби шини.

Індикатор DSI для безпечного зимового водіння

Як і у попередніх моделях, на протекторі шини є індикатор безпеки водіння (DSI), запатентований Nokian Tyres. Цифри у центральній зоні протектора показують залишкову глибину канавок протектора. Символ у вигляді сніжинки, або індикатор зимової безпеки (WSI), можна бачити, коли залишкова глибина протектора не менша за 4 мм. Після того, як символ сніжинки зникає, рекомендовано придбати нові зимові шини, аби забезпечити безпеку водіння.

Інформаційна ділянка покращує контроль над безпекою. На цій ділянці можна робити відмітки про належний рівень тиску в шинах та місці встановлення шини під час ротації або заміни шин. На інфоділянці також є поле, де можна вказати дату затягування болтів у легкосплавних дисках, що надає додатковий комфорт та безпеку.

Nokian Hakkapeliitta 9 – дійсно функціональна

  • Унікальна концепція шипування забезпечує максимальне зчеплення
  • Стабільна та збалансована керованість
  • Низький рівень шуму та невелика витрата палива

Головні інновації:

Функціональна концепція ошиповки Nokian Functional Eco Stud. Чудове зчеплення у зимових умовах. Спеціально виготовлений шип для центральної частини протектора та для окремий шип для плечової ділянки. Разом із чудовим поздовжнім зчепленням шипи різних типів мають різні властивості, тому ефективно працюють при гальмуванні, прискоренні та проходженні поворотів та забезпечують відмінне бокове зчеплення на вкритій льодом або засніженій дорозі.

Концепція Eco Stud 9. Ще більше безпеки взимку, більш м’який контакт з дорогою. Шипи двох типів різної форми, подушки Eco Stud для пом’якшення контакту із дорогою, повітряний простір у середині нижнього фланцю для зменшення удару шипа та скошені жорсткі металеві накінечники на центральних шипах. Скошені накінечники шипа розподіляють силу його удару на більшу площину. Екологічна сучасна концепція Eco Stud 9 зменшує знос дороги та гарантує комфортний рівень шуму під час руху.

Підсилювач зчеплення Snow Grip Booster. Чудове зчеплення на снігу. Прорізи на обох боках середнії блоків у центральній частині протектора роблять ребра більш гострими для покращення зчеплення на снігу.

Підсилювач зчеплення у глибокому снігу (Deep Snow Grooves). Більше зчеплення на засніжених дорогах. Агресивні підсилювачі зчеплення на глибокому снігу, що розташовані у плечових зонах, забезпечують додаткове зчеплення під час руху глибоким снігом.

Екологічний склад гумової суміші. Вражаюче зчеплення у зимових умовах та зносостійкість. Екологічна гумова суміш нового типу поєднує у собі безпеку зимового водіння та зносостійкість. Новий біоматеріал Green Elasto Proof дозволяє гумовій суміші залишатися еластичною навіть за низьких температур повітря. Рапсова олія підвищує міцність гумової суміші на розрив. Міцні стійкі хімічні зв’язки дозволяють гумовій суміші протектора надавати найкраще зчеплення з ріку в рік, незважаючи на те, що пробіг шини збільшуєтся.

Stability support network tread pattern. Стабільне та комфортне водіння. Жорсткі шашки протектора з’єднані у ніжній частині канавок, під час контакту із дорожньою поверхнею ламелі збільшуються.

3D-ламелі, що самоблокуються. Більш точне водіння. 3D-ламелі, що самоблокуються, під час контакту із дорогою блокують шашечні блоки, поєднують їх разом та цим покращують керованість під час проходження поворотів та маневрування.

Потужний ультраміцний сталевий каркас. Збалансоване та точне водіння – більше кілометрів із задоволенням. Потужний ультраміцний сталевий каркас робить конструкцію шини легкою та одночасно жорсткою. Це дає відчуття точної керованості під час маневрування та зміни полоси руху навіть на високій швидкості. Підвищення стійкості до порізів та проколів збільшує термін служби шини.

Спеціальна гумова суміш Clinch Rubber Compound. Оптимізована довговічність, низький рівень шуму. Гумова суміш щільно прилягає до ободу диска та зміцнює ділянку борту шини. Ця інновація також ефективно мінімізує шум в середині автомобіля, оскільки нейтралізує вібрації каркасу шини та попереджає їх потрапляння до салону транспортного засобу.

Фото www.nokiantyres.com/Hakkapeliitta9

https://www.nokiantyres.ua/kompaniya/informaciya-pro-nas

Контактна інформація

Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні Альона Коломієць тел. +38 044 377 53 45  факс. +38 044 377 53 46  Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com